Дидактичні матеріали

Клас: 3
Тема уроку. Поняття веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання
Мета уроку: навчальна: розширити уявлення про призначення Інтернету, комп’ютерні мережі; сформувати уявлення про веб-сторінки та веб-сайти, посилання; сформувати вміння використовувати гіперпосилання для навігації веб-сторінками; розвивальна: розвивати увагу, допитливість, критичне мислення, пам’ять; виховна: формувати активну громадянську позицію; формування навичок XXI століття: розвивати вміння швидко й ефективно шукати інформацію, критично і компетентно її оцінювати, творчо використовувати дані для розв’язання проблем.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання: мультимедійна дошка, картки з завданням, карта, комп’ютерна презентація.
План уроку
І. Організаційний момент. (1-2 хв.)
ІІ. Актуалізація опорних знань. (3 хв.)
            ІІІ. Оголошення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності. (1 хв.)
ІV. Вивчення нового матеріалу. (12хв.)
V. Фізкультхвилинка. (1 хв.)
VІ. Робота із зошитом. (5 хв.)
VІІ. Практична робота на ПК. (12 хв.)
VІІІ.Релаксація. (1-2 хв.)
ІХ. Підсумки уроку. (2-3 хв.)
Х. Домашнє завдання.
Хід  уроку
І. Організаційний момент.
- присутні;
- готовність до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Діти отримують картки з завданням. Потім відповіді виводяться на екрані.
  1. Розглянь схему зв’язків між комп’ютерами. Запиши, дані з яких комп’ютерів може використовувати користувач 5-го комп’ютера.
  2. Впиши номери позначених елементів вікна веб-браузера.
  3. Познач послугу Інтернету за допомогою якої учень може надсилати листа вчителю.
¨ Електронна пошта
¨ Інтернет-магазин
¨ Пошукова служба
4. Розгадай ребус. Запиши слово.

ІІІ. Оголошення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя
Бачите, який чудовий винахід здійснили люди, які придумали комп’ютерну мережу Інтернет. Сьогодні ми зосередимо увагу на тому, як організовуються відомості в Інтернеті, яким чином можна «потрапити» в різні куточки цієї мережі. Врешті-решт ми ще більше наблизимося до свідомих користувачів Інтернету. Запрошую всіх до плідної праці на уроці за темою «Поняття веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання».
ІV. Вивчення нового матеріалу.
Учитель пояснює новий матеріал, супроводжуючи його слайдами на екрані.
На сьогодні в Інтернеті накопичено неймовірний обсяг відомостей, які зберігаються в різноманітних формах: документи, тексти, зображення, програми і відеофрагменти.
Усі доступні відомості з Інтернету містяться на сайтах. Кожен сайт в Інтернеті має свою адресу, за допомогою якої його можна знайти. Сайт можна порівняти з книжкою. Як і книжки, сайти складаються зі сторінок. Сторінки сайта називаються веб-сторінками. На сторінках сайта можна побачити багато слів та речень, підкреслених та виділених іншим кольором. Це так звані «дверцята» — посилання. За їх допомогою можна перейти на іншу веб-сторінку. Хто знає, що потрібно зробити, щоб «відкрити дверцята», тобто перейти за посиланням? Дійсно, для цього потрібно встановити вказівник миші на ці «дверцята» — вказівник змінить вигляд, після чого клацнути ліву клавішу миші.
V. Фізкультхвилинка.
VІ. Робота із зошитом.
Учні виконують письмові завдання в зошиті.
VІІ. Практична робота на ПК.
Робота за комп’ютером
— Тепер ви спробуєте самі переміщатися в  потрібному вам напрямку. Але переміщатиметеся ви за допомогою гіперпосилань на сторінках шкільного веб-сайту.
Допоможе вам це зробити уривок карти сайту на картках, які ви отримали. (На робочих комп’ютерах учнів у веб-браузерах відкрито головну сторінку шкільного сайту).
Зразок карти:


VІІІ. Релаксація.
IX. Підсумки уроку.
Учні усно виконують завдання.
1.     Вправа «Що в чому?»
Прочитайте подані нижче слова. З’ясуй, що до чого входить.

Слова: веб-сторінка, Інтернет, сайт.
2.     Вправа « Встанови відповідність»
Проведи лінії від слів до тих частин малюнка, з якими можна порівняти зазначені об’єкти Інтернету.

Учні говорять про те, що нового вони дізнались на уроці.

Х. Домашнє завдання.
Опрацювати с. 42-43, *виконати завдання с. 48 вправи 1,2 «для кмітливих».

  1. Конспект уроку на тему "Поняття веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання"
  2. Картка з завданням
  3. Карта сайту
  4. Вербальне оцнювання

Комментариев нет:

Отправить комментарий